I tak o to kolejne 10 dni mija od ostatniej aktualizacji. Poniżej lista najważniejszych zmian:

Zmiany Alpha 0.9 -> Alpha 1.0

  • Dodano 3 stany zależne od temperatury -> dotyczą mobów i drużyny bohatera.
  • Dodano dwa nowe glify.
  • Nowe moby: Yeti, wilk, dzik, niedźwiedź i trochę innych.
  • Niektóre moby będą występowały w określonych porach roku.
  • Od teraz jeśli gracz przegra z randomowym mobem nie kończy gry…
  • Naprawiono system pogody.
  • Poprawiono zaklęcia leczenia.
  • Balans mobów.
  • Poprawianie błędów…
  • Dodawanie dropu mobów.
  • Uzupełnianie map mobami i roślinnością.
  • Od teraz widać jak Eliszabeth nosi pochodnię.
  • Nowy system liczenia czasu palenia się pochodni. (Do uzupełnienia)
  • Dodano autorski system kopania oraz levelowania w tym zakresie.
  • Orkowy Las obrósł w roślinność
  • Wybrzeże Arkanuin wzbogaciło się o kopalnię!
  • Zmiana sposobu wyświetlania nazwy miasta -> w trakcie wprowadzania.
  • Nowa grafika „ramek”.
  • Usunięcie wszystkich roślin, dodanie systemu levelowania zbieractwa. Podział roślin ze względu na region. (Musiało to nastąpić, ponieważ dochodziło do sytuacji kiedy na jednej mapie pojawiało się około 900 roślin, przez co gra się ścinała).
  • Duże techniczne zmiany w moich systemach „alchemii, rozbrajania zamków, czasów etc.” – nie za bardzo zauważalne dla gracza.
  • Dodanie książki „zielnik”.
  • Ponowne uzupełnienie map roślinnością z uwzględnieniem „częstości występowania” danych roślin.
  • Graficzne poprawki w moich systemach.

Zgodnie z obietnicą wersja Alpha 1.0 jest dostępna do ściągnięcia. Błędy można zgłaszać w komentarzach.