Hej ho i czołem!

To już 5 dni od ostatniej aktualizacji! Przez ten czas naprawdę wiele się zmieniło! Gra staje się na tyle grywalna, że moja żona spędziła nad nią około 3 godzin! Poniżej lista zmian:

Alpha 0.7 -> Alpha 0.8

  • Grafiki do zamordowanych postaci (trzej tajemniczy przystojniacy).
  • Pewna Egzekucja -> która wykorzystuje upływ czasu – kontynuacja i rozwijanie eventu + pogłębienie immersji! (dużo pracy tutaj trzeba jeszcze włożyć)
  • Zmiany w itemku „Zegar śmierci”.
  • Dodano item „Czasomierz”.
  • Pory dnia oparte na upływie czasu.
  • Zmieniono nazwę waluty.
  • Dodano funkcję wyświetlania aktywnych questów na ekranie rozgrywki z możliwością wyboru tego, który w danym momencie chcemy wykonywać. W niektórych przypadkach, może znacznie obciążać komputer, dlatego jest opcja wyłączenia tego okna w opcjach.
  • Postać Eksalibura -> usunięto wyskakujący wykrzyknik z nad jego głowy! Usunięto techniczne błędy oraz częściowo zmieniono przebieg questu. -> Ogólnie dużo jeszcze pracy.
  • Wyświetlanie nazw map oraz dodatkowy komunikat po zebraniu itemku. Dodatkowo po wciśnięciu „TAB” wyświetla się historia 25 ostatnich komunikatów.
  • Usunięcie starych okienek tekstowych dt. Zbierania itemków (z wyłączeniem broni i zbroi) na rzecz nowego systemu. -> Zbieranie itemów nie będzie już tak uciążliwe…
  • Postać Maniuś -> pewne dodatkowe rozwiązania w dialogu oraz poprawa samego dialogu.
  • Wielka zmiana w systemie losowych walk! Od teraz będzie to poniekąd uzależnione od ilości osób w drużynie oraz poziomu głównego bohatera. Ponieważ, zbyt często zdarzało się, że nasz główny bohater walczył w pojedynkę przeciwko olbrzymiej, wyboksowanej armii pszczół. Ta kwestia będzie rozwijana będzie przez wiele przyszłych aktualizacji – ale trzeba to zrobić. Na razie system został wprowadzony w obrębie:
    • pszczół
  • Małe zmiany w obrębie mobów i ich skilli: pszczoły.
  • Aktualizacja systemu oświetlenia.
  • Wypadanie itemków po zabiciu moba.
  • Usunięto mój system czasu oparty na eventach na rzecz pluginu, chciałem pozostawić jednak moje graficzne wykonanie, ale finalnie się nie udało! ( po kilku godzinach próby wyregulowania nowego systemu). Kur**, skasowałem swój system bez żadnej kopii zapasowej… Muszę go odtworzyć -> Przywrócenie starego, prostego, opartego na zmiennych czasu… w dodatku działającego! – Historia kończy się radośnie, ponieważ graficznie poprawiłem swój system , dodałem do niego kilka nowych elementów i odkryłem nowe zastosowania dla niego.
  • Dodano System dnia i nocy (jeszcze nie wszędzie)
  • Dodano pochodnię.
  • Dodano oliwę.
  • Dodano system pochodni. -> oczywiście do uzupełnienia w reszcie świata.
  • Nowy kursor w trakcie przemieszczania się po mapie świata.
  • Nowe kursory w menu walki.
  • Zaktualizowano sklep u Ahmeda.
  • Nowe przepisanie systemu karczmy.
  • Poprawiono mechanizm uciekającego sprzedawcy broni oraz usunięto krytyczny błąd kiedy nie bardzo miał ochotę z nami handlować.
  • Naprawiono błąd betonowej płyty w piwnicy.
  • Naprawiono błąd krytyczny, kiedy gracz musiał dokonać pewnej naprawy z deskami.
  • Naprawiono błąd z samo włączającymi się zmiennymi w grze, które potrafiły nieźle zaskoczyć gracza.
  • Dodano nowy mechanizm do Generatora Mikstur oraz zaktualizowano asortyment.
  • Mała aktualizacja w obrębie questu z Gandalfem.
  • Naprawiono błąd z niewyświetlającymi się komunikatami u góry ekranu.
  • Dodano system odpoczynku po wciśnięciu klawisza „C”. ! Godzina snu regeneruje 3 punkty HP i 2 punkty MP -> dużo rzeczy jeszcze to skorygowania. (ale działa)
  • Ponieważ zegar zasłaniał w niektórych sytuacjach część mapy, sprawiłem, że zegar w odpowiednim momencie staje się przezroczysty.
  • Dodano nowe dwie mikstury. (Na razie to tajemnica).