Dzisiaj wielki dzień. Aktualizacja gry do wersji Alpha 0.6.

Główne zmiany to:

– poprawione dialogi w kilku pierwszych questach

– praca nad imersją

– opisywanie przedmiotów

– dodanie systemu upływu czasu (w pełni nowatorski oparty na common events): od teraz w grze jest system 24 godzinny (godzina to 16,65 sekundy), 30 dni w skali miesiąca i 15 miesięcy w skali roku.

– całkowite przepisanie questów i mechanizmów opartych na upływie czasu (w związku z dodanym system upływu czasu)

– usuwanie błędów i balans, balans i jeszcze raz balans.

Ale co najważniejsze! Od dzisiaj gra jest opublikowana na stronie aksjomaty.pl jako wersja do testowania! Dlatego jeśli planujesz ją uruchomić musisz zapoznać z poniższymi punktami:

  • to jest Alpha! Wiele elemntów gry kończy się w niespodziewanym momencie;
  • wiele kwestii jest niedopracowanych;
  • teksty są nieprzeredagowane, a przez  to tragicznie utkane wszelkimi błędami;
  • granie w grę w przeglądarce wiąże się z dodatkowymi krytycznymi błędami, które mogą się pojawić, a które nigdy nie pojawią się w wersji instalowanej na dysku twardym;
  • elementy gry mogą wczytywać się z dużym opóźnieniem;
  • zaleca się granie z minimum 6 GB Ramu i łączem szybszym niż 5 Mb/s (ale nie jest to jakaś szczególna reguła).

Dostęp do gry znajduje się w zakładce „GRA” i zatytułowana jest GRA i numer wersji.

Jeśli grać i chcesz wspomóc proces powstawania gry, możesz publikować wszelkie zauważone błędy w komentarzach. Opinie, sugestie i ciekawe pomysły na questy, przedmioty czy skille (właściwie na wszystko), również proszę publikować. – Najciekawsze pomysły zostaną zaimplementowane do gry.