Projekt gry przeżywa swój drugi renesans. Kolejny tydzień pracy przyniósł wiele nowych pomysłów i innowacji, które wpłynął na rozgrywkę i sam proces tworzenia gry. Przede wszystkim podjąłem się reorganizacji wszystkich elementów gry, tak aby ich rozmiejscowienie i podział był jasny i łatwy do zrozumienia, a w przyszłości ułatwił kontynuację tworzenia gry. Do nie dawna dodawanie nowych elementów gry przebiegło w sposób liniowy i nie podlegało jako takiemu sortowaniu. To mogło oznaczać jedno, kiedy dodawałem trzysetny „obkiekt” do gry, jasnym się stało, że w takim rozgardiaszu dalej gry tworzyć nie mogę. Dlatego teraz dużo pracuję nad segregacją wszystkich elementów gry. Pierwotnie miały to być tylko elementy ekwipunku takie jak zbroje i bronie. Teraz są to skille, przeciwnicy, grupy przeciwników etc. Czyli wszystko. Niestety wcześniej każdy element miał swoje konkretne ID, a co za tym idzie, każdy skrypt, który wykorzystywał stare przypisanie ID danego obiektu stał się zdezaktualizowany. Dlatego teraz muszę nanieść poprawki również na wszystkie skrypty rozwijające fabułę. Niestety to wciąż opóźnia w danym momencie wydanie wersji Beta. Ponadto aktualnie pracuję nad:

  • systemem nauki skilli
  • nowymi skillami + unikalnymi atakami mobów
  • nowymi mobami
  • kombinacjami napotkanych mobów
  • loot mobów
  • systemem wyświetlania imion postaci
  • grafikami do… właściwie wszystkiego (tworzenie nowych, przerabianie gotowców)
  • alchemią
  • „rozwojem broni”
  • naprawianiem błędów
  • przepisywaniem dialogów (rezygnacja z wulgarnego i infantylnego języka)
  • ujednolicanime fabuły (wiele questów to nic mające ze sobą wspólnego zadania)
  • dynamizacją skilli
  • obsadzaniem mapy świata nowymi elementami
  • tworzeniem tutorialu (zastanawiam się nad rezygnacją tego)
  • poprawą sztucznej inteligencji mobów
  • randomowymi skrzyniami
  • sklepami
  • cenami przedmiotów

I pewnie wiele wiecej innych rzeczy, które zapomniałem wypisać. Próbuję się odnaleźć w swoim małym haosie. Nie chcę porzucać całego tego przedsięwzięcia. Może się to okazać jedną z najlepszych rzeczy jakie dotychczas stworzyłem.

Pozdrawiam